Alla inlägg under juni 2011

Av Johanna - 29 juni 2011 20:48

Nu e det dax för soffan med Jordgubbar,grädde och choklad mums...

Hoppas det blir en lika skön dag imon som idag så man kan fortsätta vara på ett toppen humör :D 


 

Av Johanna - 29 juni 2011 15:19

Njuter    


Varmt och gott :) Det blev en jobbig handling innan i värmen men måste man så måste man ju. Va och hämntade mitt paket hos mamma innan en snabb sväng innan det blev lite solning men kan inte sitta alls lika länge ute som jag gjort innan :( och tråkigt att man inte kan ligga på magen snyft!!


Men sol får magen i allafall och lill bebben  

  


Sen blev det dem här kläderna i paket   en vinter dress med öron kunde in motstå den och lite kläder    


   


Av Johanna - 29 juni 2011 10:15

Dagarna bara gå :) men soligt och fint e det, får ta och lägga mig där ute sen en stund efter handlingen kom på att det inte behövs så mycket att handla men får åka iväg än då så att det e gjort.


Igår var jag inne i stan och träffade Elin länge sen nu så det blev en trevlig lunch på det :) Hemma var det trädgården som gällde med grannen och vovvsarna fick leka av sig så en trevlig eftermiddag blev det med :)

En sväng till östrastranden sen med Sambon han fick bada jag satt och kollade på :D som vanligt. Blev en sallad till kvälls mat lagom sommrigt.

Vid 20 åkte vi iväg och kollde på en ny bil till han men NEJ det blev inte det som tur va mycket jobb och det e det på den han redan ha så det blir att leta vidare :)

Blev en god natt sömn sen med lite uppstigningar som vanligt springa på toa och näsan rinner blir nog bättre snart.


Köpte de här två igår    till bebben! I lite större stl 74 och 80 så ha man.


 

 
Av Johanna - 27 juni 2011 12:28

Solen skinner och det e Semester kan de vara bättre vill gärna att de ska bli lite varmare ute i allafall sen e det toppen :)

Hem till mamma senare idag och sitta i trädgården och bara njuta!!


Bebis   

 
Av Johanna - 26 juni 2011 22:22

Äntligen semester :) 3 veckor.. Jobbat från 7 idag till 21 ikväll så nu ska det smaka med en god Daim strut..


Nu börja min bebis mage synas mer med alla ser det nu och på minner mig att inte äta så mycket gott hehe

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Älskar mina killar över allt annat!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards