Alla inlägg under augusti 2011

Av Johanna - 31 augusti 2011 21:32

Nu ha jag jobbat klart alla jobb och ska bara gå hemma och göra det jag känner för tills   kommer :)

Blir skönt att gå hemma men kommer sakna jobba kompisarna så himla mycket    

Ska nu bara ligga och mysa i soffan och känner lilla gubben sparka i magen hihi

Av Johanna - 31 augusti 2011 12:24

Idag har vi varit hos Bm och kolla lilla   allt såg fint ut och jag följer kurvan som det ska vara :) Hjärtat lät fint 136-138 och mitt järnvärde håller i sig som vanligt. Bm sa idag med så som bebisen rörsig nu så kommer det vara när den kommer ut med och jag sover gott om natt sen kanske får en bebis som sover mycket på natten, håller mest igång på dagen sen mot kvällen när man ligger helt stila och ha det skönt. Men man vet aldrig hur det blir kan ju bli helt tvärt om :S

Sen var det dax för första föräldraträffen med mycket information om vad vi ska snacka om och vad vi vill snacka om :) men det gick bara bra fast jag inte alls tycker det e kul att sitta på en stol så länge. Tror att det kommer gå bra 1 av 4 gjorda :D och skönt att veta hur allt kommer gå till mm fast jag inte gå runt och tänker på det just nu utan ta det när det verkligen börja närma sig!


Har varit så duktig att jag ha målat klart spjälsängen nu :) blev så nöjd kommer en bild på den sen när jag sätter upp den och gör den i ordning som blir mer in på september vill inte ha gjort allt sånt på en gång hur roligt e det :/ och så ha jag inte hittat allt jag vill ha än men ha det i huvudet :) Fick    filt med pingu igår :) Det blir nog en dyr historia med alla grejer filten kostade 249 kr, det e verkligen värt det :D


  

Nu håller vi på att städa för fullt :) Tom e igång med dammsugaren och jag sitter vid datan kan det vara bättre :D men jag ha faktiskt diskat dammat städat toan plockat undan bytt duk så jag förtjänar att sitta ner lite :)

Ska nu göra mig en god smörgås med ägg och räkor :D


  Milton och magen   


Av Johanna - 28 augusti 2011 20:41

Jobbat hela helgen nu bara en dag kvar sen sluta jag jobba på mitt jobb kommer bli så tråkigt :(

Idag ha vi varit ute och kört lite efter jobbet köpte en filt till vagnen som jag tänkte ha i botten sen fick jag nu i veckan min röda laban filt till vagnen med :) kommer bli så mysigt för han. Blev en god planka till kvällsmat idag som vi var och köpte den smakade mums nu e det bara tven och soffan som gäller och känna dom underbara sparkarna i magen :) Om bara 2 månader ungefär så ligger han i min famn   


Nu börja man se hur magen växer :)

     

V 27                             V 30                            V 32

Längtar så mycket till vårat   

Av Johanna - 26 augusti 2011 20:53

Jaha då ha man inte skrivit nått på länge :/ varit upptagen med annat och inte haft lust att skriva alls :(


Idag ha det varit jobb sen ha jag bakat en morotskaka som ska med till jobbet imon med lite hjälpa av mamma :) gjort god mat ikväll med mums

Ha jobba hela helgen så vi kommer nog inte hitta på så mycket men vi får ju se korta dagar :)


Idag gick jag in i V 32 och med det så  är det bara 2 månader kvar tills vårat   kommer!! Längtar så himla mycket, kommer bli så mysigt med att jag snart kan börja ta fram mer grejer och pyssla i ordning allt :) 


Blir nog att hoppa in i duschen snart och sen lägga sig och mysa i soffan med Älsklingen   

Av Johanna - 16 augusti 2011 19:34

Blev ändå en dag med lite shopping och vi kollade på saker till lillkillen med :) Finns så mycket man kan köpa men måste hejda sig :O

Bestämnde idag med att jag ska ha Laban tema i vagnen och Pingu i sängen kommer bli så fint :)

Handlingen och målningen ute blev så det får tas igen nån annan dag i veckan :)

Nu blir det bara mys i soffan med en film!


    Köpte de här idag lite basplagg alltid bra att ha :)


   Detta köpte mormor en snuttis och en body som jag ha kollat på ett tag :)

De inhandlad mer kläder men dem får jag inte än före   kommer     


Av Johanna - 16 augusti 2011 08:26

Nu var den långa jobbe helgen över så himla skönt va så trött dem sista dagarna :/ Ledig idag sen på det igen imon, bara 13 dagar kvar till jag sluta jobba kommer kännas så tomnt och kommer sakna jobba kompisarna otroligt mycket!!!!

Sen ha det hänt en shit tråkig sak med i söndags när jag skulle köra från jobbet då hade någon tagit båda min regskyltar på bilen så det va bara att ta den och köra hem till mammsen och ställa den där :( Anmält ha det gjorts och nya skylta e beställda så det e bara att vänta på att dem ska kommma :D Men annars ha helgen varit bra :) Blev en middag hos mormor och morfar i fredags jätte mysigt. Igår blev det en sväng till mamma och god middag med nära och kära :)


Idag blir det nog en GANSKA lugn dag :) ska iväg med mamma och mormor och kolla grejer till vårat   kommer bli kul! Sen måste jag måla klart spjälsängen så det blir gjort nån dag :) men e man seg e man :D Handling står med på schemat se om man hinner med det med.

Av Johanna - 10 augusti 2011 20:18

Vad duktig jag ha vatt idag :) tvätta all tvätt, städat alla fönsterkarmar, dammat, plockat undan alla saker som bara ligger,dammsugat, torkat golvet och till slut behövdes det nya växter här hemma så vi var och handlade det så nu e det fint igen :D se hur det länge det håller.

Presic ätit en kebablåda som va mumma och vi ser på film nu och bara slappa i soffan helt undebart och känner lillkillen som håller på i magen :D

Ledig halva dan imon ska jobba extra imon kväll jippi men jag behöver timmarna så det bli 5 dagars arbete framför sig!!


Av Johanna - 9 augusti 2011 20:51

80 dagar kvar till   kommer!! 

Tänk nu e det bara 80 dagar kvar att man ha gått denna tiden och det närma sig sakta :) vill så gärna shoppa grejer till lillkillen men måste hålla mig så att man ha nått att göra sen när man gå hemma. Jobbat 3 dagar nu och ledig 2 nu ska bli skönt med vila sen kommer långa helgen med 4 dagars jobb :( men det får man ta!

Hoppas jag kommer på nått att gör nu än att tvätta och städas som måste göras :D



Presentation


Älskar mina killar över allt annat!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards