Alla inlägg under januari 2012

Av Johanna - 24 januari 2012 22:30

Träna träna :D Börja bli riktigt kul nu första gången vi var på  Zumba idag tyckte det bar lite svårt med alla nya rörelserna men som sagt man lär sig och kommer in i det till slut, vi ha börjat köra lite kondition efter passen med. Så jag hoppas att det bli resultat idag när jag vägde mig så var jag nere på 70,9 :) jätte glad blev man allt men då vad det med kläder också ska se om man lyckas gå ner lite till vill ju inte bli en speta!!!

Så idag har vi varit och hälsa på mamma på jobbet, sen hem till mormor och morfar vi var ute på en runda vid nissan, lagat mar, tränat, badat Milton och nu är det tven som gäller :) Charlie och Tom ligger redan i sängen och sover medan Milton och jag är uppe än men ska nog gå in och försöka sova lite iallafall.


Bilder från när vi var ute :)

       


Lillegubben idag med   

somnade i stolen när vi skulle äta lite...

   




Av Johanna - 23 januari 2012 10:30

Fullt upp i veckan :) Vila de två första sen blir det BVC och klippning av Milton på onsdag sen börjar Föräldragruppen på BVC på torsdag stan på fredag och kalas på lördag. Så denna veckan kommer nog gå snabbt.

Har börjat träna nu med :) faktist riktigt kul hehe känner ju att man inte ha tränat på ett tag men ha 3 månader på mig :D

Av Johanna - 14 januari 2012 10:31

Idag fyller våran lille Milton 1 år och det ska vi fira, tänk vad tiden går fort om två månader var det 1 årsen vi var och hämntade lillemannen 

   

Av Johanna - 12 januari 2012 13:44

Nu var Dopet bokat :) så nu blir det att förbereda in för det men vi har tid på oss så det är skönt..

Ska åka till mormor och morfar en sväng och hälsa på, Milton är redan där :)


Var för övrigt och köpte träningskläder igår med mamma hehe så nu kan det börjas träna igen :D och så blev det ett par jeans som jag kan ha på mig får inte på mig några för de här höfterna som ta emot :/ men hoppas att de sjunker in lite mer så byxorna kommer på till slut :D

Av Johanna - 10 januari 2012 23:23

Idag ha jag faktiskt fått lite gjort iallafall :) Ringt tid till Miltons klippning och vaccination så nu e det gjort nu är det bara kyrkan som ska ringas imon och kollas :) Var och tvättade bilen med idag och ren blev den inte kan jag säga men det är väl bara jag som ser det :D

Annars ha det varit en mys kväll, vi har tittat på första Harry potter filmen så nu är det bara 7 kvar köpte alla! Nu ligger killarn och sover och jag är uppe men ska snart hoppa i sängen och försöka sova lite..


Milton låg och gosade med mig medan Charlie var hos Tom  

    

Av Johanna - 9 januari 2012 15:36

Charlie är en stor kille nu :) 5628g och 61,5 cm lång han bara växer och växer   


 

Av Johanna - 9 januari 2012 12:26

Nytt år och nya möjligheter :) nu var 2011 över och nu e vi inne på 2012 får se vad som händer för kul detta året!! Bästa som hände förre året var att Charlie kom till Världen   inget kommer ju slå det detta året! Utan att vi kommer får uppleva hela hans utvekling kommer bli så underbart kul :) han ha redan börjat små skratta och ler massa, bara 2 månader med som han blev igår   


Idag så ha vi inte gjort något än så länge ska snart åka till BVC sen måste jag beställa klippning till Milton för nu börja han bli riktigt ovårdad hehe och så e det dax för en vaccination för han del med, sen ska kyrkan ringas och se när de ha något datum för dop känner att det är dax att ta tag i det nu!  


Under de här dagarna som jag inte skrivit har inte hänt jätte mycket kommit hem från branäs, packat upp, kollat alla julklapparna, varit besök hos folk som alltid är så trevligt och mm :)

Presentation


Älskar mina killar över allt annat!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards