Alla inlägg under juli 2011

Av Johanna - 28 juli 2011 21:33

Idag ha vi varit i göteborg älskar den stan men idag vet jag inte alls vad jag skulle gör de här jävla vägarna som finns där!! Skulle på 3D ultraljudet idag och kom till gbg vid 10 tiden och skulle vara där 10 i 11 men så körde vi fel om och om igen trodde jag skulle spräcka ruta på bilen så arg blev jag men till slut när kl va 11 så ringde de och frågade va vi var och det var jätte när då och vi kom fram 11.06 och sprang in och la mig och så började hon kolla på våran lilla bebis   då var det verkligen värt allt besvär som var innan.

Nu kunde vi se vad det blir för kön på vår bebis till 100% och det va så kul att se när den rörde sig.


  Vår Älskade lilla kille suger på tummen      


Sen var vi en sväng på Kållered och sen i Falkenberg en sväng :) så det ha vatt en trevlig dag idag som jag inte kommer glömma nu e det inte långt kvar till   kommer!! Jobbade en stund ikväll med och ha en lång jobbe helg framför mig :(  


Kunde inte låta bli att inhandla de här idag med :D

  och självklart kunde jag inte välja vilken färg jag ville ha på skålarna så det blev en av varje av de jag gillade, så glad att sambon står ut med att jag e så velig och inte kan bestämma mig   

Älskar dig så mycket  

 



Av Johanna - 22 juli 2011 21:40

Vad tiden går snabbt bara springer iväg!! Har börjat jobbigen efter semestern och det ha gått bra inte många veckor kvar tills jag ska gå hemma :)

Nu e det mindre än 100 dagar kvar tills vårt   kommer! Längtar mer och mer!!!

Nu e man 21 med fyllde år i onsdags :) fick lite allt möjligt hade inte önskat mig nått speciellt. Igår var vi på Wild west med Karolina och hennes kille och åt det var riktigt gott rullade hem sen :) och somnade i soffan va så himla trött haha 


Idag har vi varit i stan en runda och fixat lite grejer och kollat runt lite, äcklig väme men det fick går va ska man gör hoppas det börja regna lite snart bara. Blev god mat sen fläskfilé färskpotatis och bea mums :)


Imon ska vi en runda till Sport car event på brottet :D kommer säkert bli trevligt se vad morbrorn och de ha fixat till :)


     

Var ju bara tvungen att köpa de här till lillen idag   Born 2011 ska med upp till BB när det e dax   

Av Johanna - 16 juli 2011 23:14

Nu har man kommit in i v 26 BARA 14 veckor kvar :D tycker det låter som en evighet men ändå ha man ju gått mycket mer än vad som e kvar. Tycker oktober känns så långt bort men plötsligt e man där :) Längtar så   


Igår var det en lugn dag vi gjorde inte jätte mycket jag var iväg och fortsatte måla på spjälsängen börja bli riktigt fin nu :) sen började jag med att sortera korten från thailand till pappa och mig över 1000 kort och de ska bli i ordning så det tog sån tid igår började vi 16 sen blev det en pause för vi var ute och fiskade med killens morbror och morfar fick dox ingen fisk blåste ordentligt där ute på havet trodde båten skulle välta så satt och höll i mig i 2 timmar :D gillar inte när de inte e säkert haha så jätte blåsigt vad det nog inte.. Sen hem och fortsätta med bilderna så nu e det klart :)

Idag ha vi varit hemma och bara tagit de lungt varit på landet och hälsat på killens jobba kompis en sväng och milton fick leka med barnen :) ikväll gjorde jag för första gången en lasange själv och den blev ätbar Mums :)


Ligger nu i soffan och känner dem små puffarna i magen underbart   

Lillemanne kunde inte låta mig var när jag sög på min nappklubba så han fick den efter Sötingen!!

Mina fina höga med fotorna :)

   





Av Johanna - 14 juli 2011 16:08

Shit tråkigt väder idag :( så varit inne nästan hela dagen...

Lilla Milton e 6 månader idag :D gulle pojken och idag ska vi på kalas ikväll med kom på till slut va vi skulle ge bort.


Våran älskade lilla vovven   

Här blev det ett flak Öl, 4 doser snus och en upplåsbar Öl grej och slog in det väl gjorde jag med :P så han får jobba alla paket e inslagna till ett stort!!

 

Av Johanna - 13 juli 2011 11:10

Fullt upp i många dagar nu :) varit igång i hela helgen och sol så jag ha liggat i solen mesta dels i helgen och njutigt av den, vatt en sväng på campingen med trevligt sällskap var över ett års sen man sågs alltid kul.

Varit duktig och börjat måla spjälsänge nu med men inte blev det den färger som jag vill ha så klagade hela tiden när jag målade så igår fick vi åka iväg och köpa ny färg och det kommer bli så fint :) ska se om jag ska dit idag och måla lite.

Igår var det en lung dag och på kvällen var vi hos killens faster ( hade fått ryggskott :( ) och hjälpte till med kusinerna så blev god Burger king mat :D


Toms semester ha börjat nu :) så vi ska se vad vi ska hitta på idag nu e det funderingar på vad vi ska köpa till hans storebror fyller år på fredag jätte svårt men vi kommer nog på nått hehe Inte bra väder ute heller :( så får nog bli en runda till Eu senare.


Måste bara säga att nu i helgen ha VI fått känna våran lillkille i magen mer hur han puffar på där inne   tog 25 veckor! Det e inte så tydliga men dem känns och det e så underbart.... Äntligen!


Längtar så himla mycket tills lillen kommer   

Av Johanna - 7 juli 2011 21:19

Ligger och gottar mig i soffan :) Blev pizza ikväll och kollar på Transformers 3..

Känner hur det bubblar till i magen idag lite då och då vet ju nu att jag inte kommer känna så tydliga sparkar som andra gör vid denna tiden för min lilla ligger bakom allt, sånt e livet får hoppas det kommer senare iallafall :) Men huvud saken e att vi får en frisk liten bebis :)


Idag ha jag varit på Ikea och Väla med mamma och hennes sambo. Det blev lite shoppinga fast jag inte hade tänkt handla så mycket. Men det blev en spjälsäng som jag ska vara duktig och måla till den färgen vi vill ha innan jag blir förstor :P Blev lite tillbehöver till sängen med när vi ändå var på den avdelningen :) och ett skötbord som vi kan ha här i lägenheten så blir det när man bor lite mindre. Till mig själv köpte jag äntligen den klockan jag ville ha som jag tjatat på att köpa och nu e det gjort :)

Blev de här kläderna idag med :)

  och detta skötbordet :) 

Av Johanna - 6 juli 2011 08:18

Spegel spegel på vägen där, säg mig du vad skönhet är.

Ska man se ut som en pinne och känna sig inne?

Ska man tror att man e cool bara för att man ha köpt ny kjol?

Läppstift, mascara och kajal vi har för stora skönhetsideal.

Varför få skuldkänslor stora, och bli kallad hora.

För att man ser ut som man gör och bete sig som man bör?

Tjejer sminkar sig i hopp för att en snygg kille skall dyka opp killar borde titta på vad som finns inuti och få reda på allt det fina där inne.

Nej, skönhet är vad som finns inuti.

Resten kan man skita i.

Spegel spegel på väggen där,

jag vet nog vad skönhet är!!!!!


  


Nu ha vi boka in en tid till 3D ultraljud med 28/7 :)

Av Johanna - 4 juli 2011 21:42

Måndag igen :) Bara två veckor kvar av semestern nu!!

Var hos Bm idag och pratade lite och så, mäte magen som växte fint fint :) och lyssnade på hjärtat som tickade så fint. Fick också ta nytt blodprov kom ej ihåg vrf och nytt järnvärde som också såg bra ut :) Ska börja med nya järntabletter hoppas inte de gör att jag ha så ont i magen annars om värdet går ner så blir det injektioner i slutet men det får man ta i såfall. 


Sen ha jag varit med Karolina vi gjorde jätte god sallade med räkor och vitlöksbröd till mumma skönt i detta vädret vi ha nu, blev en tripp till Eu sen och där hittade jag min kjol som jag viljat ha länge :) så ett köp blev det..

Var ju tvungna att testa nya glass grejen där Galna glassen eller va den hette var helt okej att äta :)


Ikväll ha det bara varit lungt vi ha slappat i soffan och kollat film och så e vi hundvakt till Alice :)

 




Presentation


Älskar mina killar över allt annat!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards