Direktlänk till inlägg 16 mars 2012

16 Mars

Av Johanna - 16 mars 2012 09:28

Då var kontraktet skrivet till lägenheten i onsdag så nu är det dem långa veckorna kvar bara tills det är dax att börja flytta in lite som tur är så ha vi denna lägenheten till sist juni så vi hinner fixa och dona i den nya först. Tänkt byta golvet i kök och hallen innan vi flyttar in och tapetsera lite grann. Hittat mina hall tapeter nu :) som jag verkligen är sugen på men ska kolla runt lite mer så man verkligen är helt säker med.

Igår var Charlie och jag en sväng hos Johanna och lilla Elin på lite fika alltid lika mysigt :) och se dem ligga jämte varandra bli så kul sen när dem börja sitta :)

Idag fyllar mammsen 44 år :) och vi ska gör nått på dan när hon har slutat och sen ikväll blir det hem till pappa och fira brorsan som fyller 20 år på söndag och imon e det hem till mamma och fira dem båda :) Annars så kommer det nog inte hända så mycket i helgen som jag vet än iallafall, det märker vi i såfall :) Ska städa i ordning lite snart och ut med vovvarna lite och få på Charlie kläder nu sitter han och kolla lite tve hihi   


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna - 17 juli 2012 06:49

Japp då var de ny månad igen :) Och vi har flyttat och bott här i snart 1 månad trivs så jätte bra och vi börja få i ordning mycket nu med, så de känns jätte bra. Bilder kommer upp till slut :) var duktig och gjorde klart de mesta i sovrummet igår så...

Av Johanna - 18 juni 2012 11:35

Skriver inte alls nått längre tycker jag :/ Vi håller på att flytta nu och fixar i den nya lägenheten och hoppas att den blir klar snart på torsdag går det stora laset med de stora möblerna sen så e det bara små fix :) Kommer bli så skönt att ha fl...

Av Johanna - 21 maj 2012 08:24

JA nu ha tiden gått sådär snabbt igen! Hänger inte med längre :/ Men vi har haft fullt upp så det ha inte blivit att jag ha skrivit nått här :) Nu är det snart dax för oss att flytta med med att tiden ha gått så sakta ha varit jobbigt men nästa vec...

Av Johanna - 8 maj 2012 09:06


Och nu har det gått några dagar igen sen jag skrev nått :/ blir så bland när man ha fullt upp :) varit igång och hjäpt Kaolina att flytta och det ha gått jätte bra som sagt "vi kan om vi vill" så nu har hållit på med både sovrummmet och vardagsrummet...

Av Johanna - 26 april 2012 12:19

Härligt att vara ledig en dag och inte gör nånting :) Än så länge har vi inte gjort nått, tänkte att vi skulle ut och gå en runda men inte alls sugen på det när det regnar :( Imon bär det av till Ikea och väla se om man hittar nått men ska inte handl...

Presentation


Älskar mina killar över allt annat!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards