Alla inlägg under april 2012

Av Johanna - 26 april 2012 12:19

Härligt att vara ledig en dag och inte gör nånting :) Än så länge har vi inte gjort nått, tänkte att vi skulle ut och gå en runda men inte alls sugen på det när det regnar :( Imon bär det av till Ikea och väla se om man hittar nått men ska inte handla alls mycket!


Tänkte lägga upp lite bilder på våran linslus  

som bara vill sitta upp nu   

           

Av Johanna - 24 april 2012 15:06

Idag ha Charlie och jag varit ute och gått till mamma/mormor jobb och hälsat på en sväng sen gick vi hem igen och varm blev man allt men skönt var det :)

Annars sitter jag och vänta på att man ska åka och jobba igen 17-22 börja komma in i det mer och mer nu och till slut vet jag nog allt nästan. Så det blir jobb idag, imon och igår var jag där med. Karolina och jag var och fixa tapeter till hennes nya lägenhet som det blir flytt till nästa vecka :) kommer bli kul sen är det dax för oss i juni :D tiden går sakta nu tycker jag :/ men man är ju där helt plöstligt ändå :) Kommer bli skönt att flytta till större ångra mig inte alls att vi inte kollade på mer hus och bestämnde oss för lägenhet istället. Känner att man ska inte bara för att man ska liksom utan vi kollar sen om 2-3 år igen och vi vill inte ta ett hus utanför stan baraförr att det är "billigare" utan hitta ett hus där vi vill bo och där vi kommer trivas :) och det kommer vi gör i den nya lägenheten med :) Inget annat planerat i veckan utan på fredag åker vi på en trip till Ikea och Väla ser om man hittar nått fint men ska inte handla för mycket måste ju spara lite med :)


Nu börja det bli varmt och skönt ute med hoppas det håller i sig till helgen så man kan vara ute mycket    

Av Johanna - 21 april 2012 23:20

Jaha nu har det gått några dagar igen :) glömme bort att skriva något gör jag med :/ Men det ha inte hänt så mycket de här dagarna ändå.. Har börjat jobba lite nu med så gick bredvid i måndags och tisdag :) och idag fick jag hoppa in och jobba lite på dan då det inte fick in någon annan :) det var kul att se hur det är på dan med ha ju bara tänkt att jobba lite på kvällarna. Sen har Charlie fått sina andra vaccinet med och små tårarna kom nu sprutorna stack till :( min lilla kille   skulle gärna bytt plats men som tur är går det över snabbt :) växer gör han med 8095g och 70 cm lång :)

Igår var vi på 75 års kalas som var jätte trevligt men som sagt är det alltid kul med kalas :) med god mat mm idag fick jag ju hoppa in och jobba sen har Karolina och jag varit och kollat på Miltons halv syskon :) de var så otroligt söta hihi Nu ikväll ha det blivit grille och film mys lördag :)


 

Här har vi våran Älskling som verkligen gillar att bada och skvätta    

Av Johanna - 11 april 2012 10:02

Fy fan vilket shit väder det är ute nu vill ju ut och gå men det går ju inte när det regnar och ha sig hela tiden men hoppas på att det blir bättre snart igen! Så var påsken över igen, den ha varit mysig :) jag lyckades med mina påskcupcake tror aldrig det skulle gå men det gick och goda var dem med :) firade påskafton hos mamma med gott lamm :P underbart gott så efter helgen så rullar man fram.

I söndags åkte Tom till falkenberg så jag hade Karolina här så det var kul :) film och pizza mumma :D och bara lat oss i soffan vad gör man om man inte vill gå ut och det e shit väder där ute!!

Vad ha hänt annars då igår var jag på jobb intervju om man säger så :) och på måndag ska jag dit och gå jämte i två dagar och sen så blir det några kvällar hoppas jag på. Sen var Karolina och jag på lägenhets visning och Charlie han bara sov hihi så han hann inte se så mycket av den hehe sen fortsatte dagen som en slappe dag tills vi kom på att vi kanske ska åka till ikea en snabb sväng hihi så det gjorde vi efter ´så Tom kunde ta hand om killarna och Fifi :)

Idag ska jag inte gör så mycket alls faktiskt ska jobba lite ikväll så blir väl att vänta tills dess och göra ett kort om jag inte glömmer det heller :)


 

 

Så här blev resultatet på Påskcupcaken :)

Av Johanna - 5 april 2012 22:10

Redan torsdag och nu är vi påväg mot påskhelgen :) den ska bli lugn och skön bara med mycket god mat :D ska försöka ge mig på att gör nått till fika får ser hur det går bara ska ta foto och lägga upp sen om jag kommer ihåg det :P

Annars har det inte hänt så mycket varit ute och gått så mycket jag kunnat de här dagarna, det är så himla skönt att sätt musiken i öronen och sen bara gå :) Idag har mamma, jag och Charlie varit en liten runda i stan och handlat blev lite sammar kläder till Charlie och en ny vår jacka till mig och lite annat som min snälla mamma handlade till mig Tack   sen blev dagen en slappe dag till jag skulle till jobbet en sväng. Men nu ha det blivit dushen och nu är det tven som gäller :)

Charlie har nu också blivit duktig på att vända sig om när han ligger på rygg och sen till magen och fått jätte bra balans när han sitter ner så man behöver bara hålla i han lite grann så snart har vi nog en sittare med :) Lillagubben börja bli stor :)

 

        Min lille Älskling    

Mammas buse!!!

Av Johanna - 2 april 2012 12:05

Då är vi inne i April redan :) vad tiden bara gå och varmare blir det ute med.. Inte hänt så mycket förra veckan och helgen ha varit lugn och skön :)

Så nu är det en ny veckan idag blir det lungt ska ut och gå lite senare köpt par nya skor kunde knappt gå med de andra gjorde så ont :( men de här funkar. Hoppas bara de inte börja regna :D Annars ska jag ut...

Presentation


Älskar mina killar över allt annat!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards