Alla inlägg under februari 2012

Av Johanna - 24 februari 2012 10:09

 Ja då var det fredag igen inte hänt så himla mycket i veckan. Igår blev det lite bowling och självklart förlorade jag gick inte alls bra igår men som sagt man är ju ingen dålig förlorare så det spelar ingenroll :) men kul var det :)

Idag ska jag inte göra så mycket får se senare om jag kommer på nått i helgen blir det 94 år kalas eller vad man ska säga alltid kul och träffa släkten som man inte träffar så ofta!  Ser om man kommer iväg till blommsterlandet idag och köpa lite blommor annars får det blir en annan dag :)


Charlie ligger i Babygymmet och försöker rullar från rygg till mage det är så nära men så blir det en rull tillbaka men snart kommer det nog :) Man ska ju inte stressa det kommer när det kommer :)

Lille Älsklingen    


 

WTF!!!!!

Det bara klingade till och den gick av när jag satt i soffan nu   

Ingen rörde ens tvebänken!

Av Johanna - 17 februari 2012 09:34

Fredag idag då :) Fullfart mot helgen och idag ska jag ner till söderkaj igen och se om jag kan hjälpa till lite, farmor och farfar har flyttat ner där nu. Var där en sväng igår efter jag ha Charlie hade varit på BVC och han fick sin första vaccination det gick bra kom lite gråt när nästa spruta skulle tas men sen blev det bra igen :) Lång kille har vi nu med 66 cm och väger 6790g han bara växer 3 cm på 3 veckor. Igår kväll blev det Wild west också skulle dit i tisdags med jag ringde försent som vanligt så det blev igår istället. Vi åt vitlöksbröd till förrätt, oxfilé till huvudrätt och sen varma hallon och glass, grädde och skumraket det var riktigt gott :)

Ikväll ska vi hem till Tom pappa och imon ska vi vi fira kusin :) så det bli lite och göra i helgen men det är alltid kul att hitta på nått :)

Av Johanna - 14 februari 2012 11:59

Ha en glad Alla   dag!! 


 

Av Johanna - 12 februari 2012 20:55

Slappe dag idag skönt är det nu när det har börjat komma in mer snö :( tråkigt när man vill att våren ska komma snart men vi får leva med det. Så nu ikväll har vi bara tagit det lungt skulle ha besök men det blir en annan dag :) ätit bakadpotatis mumms var det och ser på film :)


Idag ha vi varit en sväng på blommsterlandet också :) och hittade denna skönheten som jag bara var tvungen att köpa!!! Så nu är hallen så fin igen :)


   


Charlie var med i tidningen i fredags också :) han blev så himla bra :) Våran lille gubbe, var lite rädd att de inte skulle gå attt lyfta nacken men det gick.. Så här blev resultatet.


 

      

Av Johanna - 11 februari 2012 23:13

Oj nu har jag glömnt igen att gå in och skriva lite hehe inte haft nått att skriva riktigt heller :/ Men denna veckan ha varit bra i måndags åkte Tom till Katrineholm och var där till onsdag och fixade sin yrkes examens grejs. Så jag och killarna överaskade mammsen kl 05.20 :D sen var vi där till onsdag mys pys :) Träningen har gått bra blivit 5 st pass denna veckan redan ska nog på mitt 6 imon :P och ett gäng är bokade till nästa vecka tycker det är riktigt kul så får passa på så länge man tycker det :)

Tom och jag ha varit i falkenberg en sväng i torsdag på fynda sen tog vi en pizza inne i stan :) igår (fredag) var Karolina och jag i falkenberg igen och lämnade in hennes bil på lite fix så vi åkte vidare till Gekås , först gången vi var där utanför kl 07.30 ångrade att man inte tog en bild det var bara vi och två bilar till :) så vi kan ju säga att vi fick en plats nära! och det blev nån timme där och vi hade tid att titta på allt och Charlie låg så snällt i sin vagn hela tiden, ibland var det lite sura minner men dem gick över :)


Tänk att Charlie redan är 3 månader tiden har gått så himla snabbt och våran lilla gubbe bara växer   och prata och skrattar gör han hela dagarna, det är så mysigt att höra! 


Nu i helgen har vi bara tagit det lugnt :) + idag ha jag tvättat lite med.. 

Av Johanna - 1 februari 2012 10:40

Tiden bara springer iväg hinner inte skriva nått hehe Har bara varit igång med träningen och förra veckan var vi på första föräldragruppen på BVC och sen var Charlie och jag hemma hos Johanna och lilla Elin :) en tripp till gekås har också hunnits med :) Stan också :) Kalas..


Idag fyller pappsen 46 år så vi ska åka dit om en stund när han ha kommit hem :D

Presentation


Älskar mina killar över allt annat!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards