Alla inlägg den 10 oktober 2011

Av Johanna - 10 oktober 2011 19:38

Nu var det bara 18 dagar kvar till   kommer hihi Vi längtar så till du kommer, du håller på som attan i magen tror att du kommer ta dig igenom snart haha


NU var det måndag igen helgen gick fort som vanligt fredags var det mat hos mamma med mormor och morfar och i lördags var vi i mellbystrand och Milton hade fullt upp med att gräva massa hållor i sanden såg så himla kul ut och så skulle man skälla på skummet som kom från vattnet :) och sen var det wok pågång med film och besök av Karolina :) sen igår blev det en road trip hehe till falkenberg till ärtran och sen hem tog mer än två timmar men vad gör vi inte för att hjälpa till när man behöver skjuts och hjälp. Sen var vi hos Toms sysling på fika en sväng trevligt trevligt inte träffat dem innan, sen va det bara mys kväll med film..


Idag ha jag hållt mig inne så mycket det gått :/ hatar detta regnet blää Milton och jag var på mammas jobb och träffade gubbarna och tanterna haha sen ha vi liggat i soffan :) Var iväg och köpte den lilla vagnen till toan ska sätta ihop den imon om jag lyckas städa toan grundligt först :D

Presentation


Älskar mina killar över allt annat!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards