Alla inlägg den 31 oktober 2011

Av Johanna - 31 oktober 2011 15:10

Det ser ut som att det ska bli en November Bebis trots allt :) Om det starta senare idag tror jag inte han kommer hinna ut innan det blir November ändå   ska lägga ner det sist i väskan idag som jag tänkt göra sen :) bara små grejer...


Idag ha jag diska den stora diskan vi ha samlat på oss, varit ute och gått med Milton en runda, dammat och plockat undan sen blev det dammsugning och moppat golvet :) Ska snart ta en runda till med Milton gå lite längre nu och se om det händer nått nu när jag ha rört mig ganska bra idag :) Fick ont i magen när jag var ute innan och det känns när jag håller på ett tag men ska inte sluta bara för att det känns lite :D 


När Tom kommer hem ska han hjälpa mig upp med vinterdäcken och lägga dem i bilen och så ska vi köra iväg med dem, sen får vi se hur mycket klockan bli om jag ska ut och gå en runda  

Blir nog pannkakor till kvällsmat idag e jätte sugen på det hoppas bara jag får till dem idag annars är det verkligen sista gången jag gör pannkakor själv!!!! 



Presentation


Älskar mina killar över allt annat!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards