Alla inlägg den 12 oktober 2011

Av Johanna - 12 oktober 2011 18:57

Blev god kina mat med pappsen mumma sen åkte vi vidare till Unnaryd hehe Han skulle köpa en sängram och fixar till den till lilla Tindra :) Kommer bli så fin så vi ska nog kanske dit nästa vecka igen och hämnta lådan man kan ha under sängen om Louise tycker hon behöver den :) Så det blev en liten tur i det fina vädret och vilka hållor det finns överallt :O skulle inte vilja bo så året om allså saknar vår stuga :( som ligger ännu längre bort än Unnaryd.. Som vi kunde åka till när vi hade lust men de sålde den för nått årsen :( Men jag kommer köpa en stuga sen nånstans med en sjö intill för det är så mysigt :)

Nu håller jag på att fixa till kyckling i ugnen ska bli gott. sen blir det vila det känns i kroppen att man ha suttit i bilen ett tag idag..


Ska tag i det här med BB väskan imon hehe 


  Bilder jag tog snabbt när vi körde förbi :)

Av Johanna - 12 oktober 2011 11:58

Två dagar i rad nu som jag vaknat tidigt gått upp när Älsklingen ska till jobbet :O sen e jag ju vrål hungrig när jag kommer upp så det blir en stor frukost sen somna i soffan haha


Igår gjorde jag i ordning badrummet :) rullvagnen blev jätte bra och nästan alla grejer är på den nu och redo och så ha jag rensat alla baby boxarna :) så de som behövs nu är uppe ska bara hämnta papperkorgen hos mamma och sen ska vi sätta ihop vagnen också så den är redo :)


Nu väntas det mat med Pappa och kanske brorsan om han får tag i han :D Pappa ringde för en lites stund sen och då hade han vaknat och tänkt att nu ha bebisen kommit så måste ringa och kolla :) Men det va ju falsk alarm hihi Han är så himla rolig :D

Men nu ska jag klä mig och göra mig redo :D

Presentation


Älskar mina killar över allt annat!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards