Direktlänk till inlägg 3 oktober 2011

3 Oktober

Av Johanna - 3 oktober 2011 14:17

Härlig morgon Not inte kunnat sova inatt liggat och tänkt på förlossningen :/ börjat med det nu men hoppas det är en fas så att de kommer sen igennär det börja närma sig mer sen så va inte Milton bra inatt heller så va ju uppe med han med och sen vid 5 låg jag vaken och vänade på att klockan skulle ringa och ja det gjorde den men den stängde av sig så vi missade Bm besöket idag och självklart kom man inte fram där men hon ringde sen :) så ska dit på onsdag kl 13 istället. Sen ringt efter mina bilder vatt på ica 2 gånger och de säger att de är utlämnade så nu ha de från fuji ringt dit och dem har hittat dem så ska åka dit och hämnta dem sen idag   så nu är det en sak mindre att tänka på bara två st kvar men det hinns nog fixas innan fredag :) De ringde nu från Fuji när jag skriv att de är hittade :D


Varit en underbar helg i fredags var jag hos mamma en sväng på kvällen och sen på lördag skulle Älsklingen göra en överaskning till mig så fick åka iväg i nån timme och när jag kom hem  så hade han gjort lägenheten så mysig med rosor och massa tända ljus    och lagat mat Oxfilé och potatisgratäng med såser och grönt som jag ÄLSKAR och efterätt vaniljpanacotta med äppelcompot jätte gott Allt hade han gjort för mig   blev bara mys i soffan sen med godis och film som jag ville se!! Älskar dig så otroligt mycket kan inte få nån bättre   


         

Mys nu ser bilderna ljusa ut men det va ju mörkare det är bara för blixten   

Igår blev det en dag då vi först var hos mamma Tom satt upp gavelskivorna (plåten) på ena sidan av huset sen var vi hos hans moster och kusiner en liten runda på fika :)





 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna - 17 juli 2012 06:49

Japp då var de ny månad igen :) Och vi har flyttat och bott här i snart 1 månad trivs så jätte bra och vi börja få i ordning mycket nu med, så de känns jätte bra. Bilder kommer upp till slut :) var duktig och gjorde klart de mesta i sovrummet igår så...

Av Johanna - 18 juni 2012 11:35

Skriver inte alls nått längre tycker jag :/ Vi håller på att flytta nu och fixar i den nya lägenheten och hoppas att den blir klar snart på torsdag går det stora laset med de stora möblerna sen så e det bara små fix :) Kommer bli så skönt att ha fl...

Av Johanna - 21 maj 2012 08:24

JA nu ha tiden gått sådär snabbt igen! Hänger inte med längre :/ Men vi har haft fullt upp så det ha inte blivit att jag ha skrivit nått här :) Nu är det snart dax för oss att flytta med med att tiden ha gått så sakta ha varit jobbigt men nästa vec...

Av Johanna - 8 maj 2012 09:06


Och nu har det gått några dagar igen sen jag skrev nått :/ blir så bland när man ha fullt upp :) varit igång och hjäpt Kaolina att flytta och det ha gått jätte bra som sagt "vi kan om vi vill" så nu har hållit på med både sovrummmet och vardagsrummet...

Av Johanna - 26 april 2012 12:19

Härligt att vara ledig en dag och inte gör nånting :) Än så länge har vi inte gjort nått, tänkte att vi skulle ut och gå en runda men inte alls sugen på det när det regnar :( Imon bär det av till Ikea och väla se om man hittar nått men ska inte handl...

Presentation


Älskar mina killar över allt annat!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards